تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۶۱۰۷۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

قرارداد ۱۳۰ میلیارد ریالی دانشگاه آزاد یزد با فولادی‌ها در قالب ۱۵ تفاهم‌نامه

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت صنایع فولاد پیمان آلیاژ یزد گفت: این شرکت در قالب ۱۵ تفاهم‌نامه به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال با دانشگاه آزاد یزد در رویداد عصر امید شرکت کرد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا پویافر در حاشیه رویداد «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: فعالیت شرکت صنایع فولاد پیمان آلیاژ یزد در زمینه کشش انواع میلگرد و مقاطع فولادی به روش سرد است که برای نخستین‌بار در ایران به تکنولوژی کشش میلگرد استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) به روش سرد دست یافته‌ایم و این تکنولوژی صرفاً در اختیار این شرکت است و از این نظر کشور ایران را خودکفا کرده‌ایم.

وی بیان کرد: این محصول در صنایع نفت و گاز، پمپ‌سازی، الکتروموتور، رولیک‌سازی، فنرسازی، کشاورزی، صنایع غذایی و پزشکی و … کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد پیمان آلیاژ یزد که از طرف دانشگاه آزاد یزد در رویداد عصر امید شرکت کرد، درباره این رویداد اظهار کرد: این رویداد فضایی برای تعامل و تبادل‌نظر و دریافت ایده‌های نو، کشف بازار‌های جدید و ایجاد فضای همکاری‌های جدید با صاحبان صنایع و خلاق، گفتگو با استادان دانشگاه و مسوولان تراز اول کشور در محیطی دلنشین و دوستانه فراهم کرد.

پویافر اضافه کرد: شرکت صنایع فولاد پیمان آلیاژ یزد در قالب ۱۵ تفاهم‌نامه به ارزش ریالی ۱۳۰ میلیارد ریال در رویداد عصر امید شرکت کرد و ماهیانه به میزان ۲۰ الی ۳۰ تن میل گرد‌های آلیاژی و استنلس استیل کشش شده (فولاد زنگ نزن) تولید دارد.

وی درباره انگیزه خود برای حضور در رویداد عصر امید گفت: سرمنشأ شروع خلق ایده کشش میلگرد استنلس استیل به روش سرد از نیاز صنعتگران به این محصول و تولید نشدن آن در ایران شکل گرفت که پیش از این به صورت وارداتی تأمین می‌شد و این فرایند در این شرکت در سه بخش متالورژی، مکانیکال و شیمی تا حصول نتیجه پیش برده شده است.

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی که با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی تجهیزات، محصولات، دستاورد‌ها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب‌وکار‌های نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق از هشتم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

منبع: خبرگزاری آنا

عناوین برگزیده