تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۲۶۱۸۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خطوط تولید شرکت و دیدار با خانواده مرحوم سلیمانی

‌می‌متالز - مدیر عامل ذوب‌ آهن اصفهان ۱۴ خردادماه از کوره بلند شماره ۳ و تعمیرات در حال انجام این بخش و همچنین نورد۶۵۰ و انبار آهن قراضه بازدید کرد و ضمن قدردانی از همت والای تلاشگران این بخش‌ها توصیه‌های لازم را در خصوص اجرای تعمیرات ارائه نمود.

به گزارش می‌متالز، مهندس رخصتی همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و گفت: بزرگترین سرمایه ذوب آهن، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه گر ساخته اند.

مدیر عامل ذوب آهن، سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و فعالیت تلاشگران ذوب آهن در راستای استقلال صنعتی و اقتصادی کشور را حرکت در جهت آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست.

وی همچنین با ابراز تاثیر و تالم نسبت به واقعه منجر به فوت علی سلیمانی، همکار بخش کوره بلند، با حضور بر سر مزار و دیدار با خانواده ایشان، ضمن تسلیت مجدد به کانون داغدار، از آن مرحوم که آتشکار ارشد این بخش بود، به عنوان یکی از پرتلاش‌ترین و متعهد‌ترین فولامردان ذوب آهن نام برد.

شایان ذکر است تعمیرات اساسی کارگاه سرباره کوره بلند شماره ۳ طبق گراف به مدت یک ماه انجام می‌شود و کل تجهیزات این کارگاه نوسازی می‌گردد.

محسن عسکری معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند در این خصوص گفت: هدف اصلی این تعمیرات تعویض و تعمیر سیستم دانه بندی سرباره کوره بلند شماره ۳ است که برای اولین بار با توان متخصصین ذوب آهن انجام می‌شود.

وی افزود: از زمانی که کوره بلند شماره ۳ راه اندازی شده، تعمیرات جزئی انجام شده، ولی با توجه به شرایط تجهیزات و قطعات، نیاز بود که این تعمیرات انجام شود.

معاون تجهیزات مکانیکی کوره بلند، فعالیت‌های مهم این تعمیرات را مشتمل بر این موارد معرفی نمود: تعویض دودکش بخار، تعویض درام سرباره، ترمیم و تعویض گالری نوار نقاله cb ۱ و ترمیم و تعویض راه گاه ریزش و گالری نوار نقاله cb ۲، ترمیم و بازسازی اسکلت فلزی و بونکر‌های سرباره، تعویض و ترمیم لوله‌های پمپ‌های سیال داخل درام pcc و prc، بازسازی و ترمیم کولینگ تاور (خنک کننده‌های آب) و اتاقک دانه بندی سرباره.

وی از تمامی کارکنان کوره بلند درگیر در تعمیرات و مدیریت‌هایی که در انجام تعمیرات اساسی حضور دارند خصوصا مدیریت‌های مهندسی نت مکانیک، نت ساختمان، ماشین آلات و... قدردانی نمود.

بازدید مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از خطوط تولید شرکت و دیدار با خانواده مرحوم سلیمانی

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده