تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۶۲۰۲۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مسکن‌های نهضت ملی گران می‌شود - وزیر راه و شهرسازی تایید کرد

‌می‌متالز - رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت.

به گزارش می‌متالز، وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست، گفت: تا چند روز آینده در رابطه با عزل یا استعفای مدیرعامل راه‌آهن تصمیم‌گیری می‌شود.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۴۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در چیتگر با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد زمین ۴ میلیون مسکن نهضت ملی شناسایی شده است اظهار کرد: امروز یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نهضت مسکن ملی آماده بارگذاری است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد این طرح در دست اجراست، افزود: بر اساس توافق‌های به عمل آمده با بنیاد مسکن، ستاد اجرایی امام و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به ترتیب ۱۰۰ هزار، ۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت.

قاسمی در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه قرار بود سخنگوی مسکن را معرفی کنید، گفت: به زودی سخنگوی بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی را معرفی خواهم کرد.

وی همچنین در رابطه با حادثه قطار مشهد - طبس نیز تصریح کرد: تا چند روز آینده و پس از گزارش کمیسیون عالی سوانح، در خصوص عزل یا استعفای مدیر عامل راه‌آهن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده