تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۶۲۳۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید معاون وزیر صمت بر اجرای دقیق سیاست‌های توسعه‌ای وزارت صمت و ایفای نقش سازمان توسعه‌ای روزآمد

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت در نشست شورای معاونان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر اجرای دقیق سیاست‌های توسعه‌ای وزارت صمت و ایفای نقش ایدرو به‌عنوان سازمان توسعه‌ای روزآمد منطبق با اقتضائات و ضرورت‌های روز، تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی نبوی در این نشست خواستار تشریک‌مساعی حداکثری ارکان سازمان در فرآیند بازنگری و به‌روزرسانی استراتژی در دست تدوین این سازمان توسعه‌ای شد.

مهدی صادقی نیارکی، معاون برنامه‌ریزی و عضو هیئت عامل ایدرو نیز به تشریح بخش نخست مطالعات صورت گرفته در خصوص بازنگری استراتژی ایدرو پرداخت.

همچنین حسن شیخ نیا، معاون مالی اقتصادی و عضو هیئت عامل ایدرو با تأکید بر اجرای دقیق ضوابط قانونی تصریح‌شده در ماده‌واحده بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص برگزاری دقیق و به‌موقع مجامع عمومی عملکرد منتهی به اسفندماه سال گذشته شرکت‌های تابعه، خواستار دقت نظر معاونان مرجع و شرکت‌های تابعه هر معاونت شد.

در این نشست اهتمام در حوزه تمهیدات کاهش مصرف انرژی با توجه به شرایط خاص ماه‌های گرم سال ازجمله اجرای مصوبات هیات دولت و کاهش ساعات حضور کارکنان ضمن حفظ بهره‌وری، موردبحث و تبادل قرار گرفت.

در پایان جلسه شورای معاونان ایدرو حکم انتصاب محمدرضا جمشیدیان به‌عنوان مشاور سازمان از سوی معاون وزیر صمت به وی اعطا و برای ایشان آرزوی توفیق در مسیر همگامی با خانواده بزرگ ایدرو شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده