در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، فولاد هرمزگان جنوب زمانبندی پرداخت سود سهام برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۴۰۰ را به شرح جدول ذیل اعلام کرد که براساس آن شروع پرداخت سود به سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۶ شهریور است.

منبع: نبض بورس