تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۶
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۶۳۸۹۹
سرویس خبر : انرژی

پروژه فاضلاب نیشابور با سرمایه‌گذاری بخش صنعت تکمیل می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: پروژه فاضلاب شهر نیشابور با سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد خراسان تکمیل و ۵۰ هزار مشترک آب تحت پوشش شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار می‌گیرند.

به گزارش می‌متالز، "علیرضا اخویان" در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ هزار مشترک آب در این شهر از خدمات بخش فاضلاب برخوردارند، اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نیشابور طی چهار سال از ۵۴ درصد فعلی به ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح در نیشابور پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور همچنین از شناسایی پنج هزار اقامتگاه غیردائم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تعرفه آب این اقامتگاه‌ها مانند مسکونی (۵۰ درصد ارزان‌تر) محاسبه می‌شود که مقرر شد از این پس مبلغ آب‌بهای آن‌ها با تعرفه غیرمسکونی دریافت شود.

اخویان مشترکان را به مدیریت مصرف آب فراخواند و گفت: در صورت صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در تابستان، با مشکل قطعی آب مواجه نخواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: طرح پلیس آب از اول خرداد سال جاری در نیشابور آغاز به کار کرده که بر اساس آن با مشترکان پرمصرف برخورد می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

عناوین برگزیده