تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۶۴۰۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مراسم تجلیل از منتخبان صنفی آذربایجان غربی

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صمت آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از منتخبان صنفی مرکز استان که به مناسبت دهه تولید و تجارت برگزار شد، گفت: اصناف در تمام ادوار حامی و یاریگر مردم در تمامی عرصه‌ها و اتفاقات بوده و هستند و امروزه هم در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

به گزارش می‌متالز، عبدالحمید سرتیپی تصریح کرد: واحد‌های صنفی مولد اشتغال‌زایی در کشور هستند و این یک ظرفیت بسیار مناسب برای کاهش بیکاری در کشور محسوب می‌شود که باید از آن استفاده بهینه صورت گیرد.

سرپرست اداره کل صمت آذربایجان غربی افزود: کمیسیون نظارت مطابق قانون نظام صنفی کشور تنها مرجع رسیدگی و حل مشکلات موجود در حوزه اصناف، تشکل‌های صنفی، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها است و اگر مشکلی در این مجموعه‌ها باشد که در داخل خود تشکل‌های صنفی حل و مرتفع نشود، باید در کمیسیون نظارت استان مطرح و رفع شود.

وی با اشاره به آزادسازی قیمت‌ها و تغییرات اقتصادی عنوان کرد: بیش از ۲ دهه است که بحث آزادسازی اقتصاد در بین اقتصاددانان کشور مطرح بوده و دولت سیزدهم باوجود مشکلات و سختی‌ها فراوان در اجرای این طرح، طرح شفاف‌سازی و آزادسازی قیمت کالا‌های تولیدی و وارداتی و تخصیص یارانه حمایتی به مصرف‌کننده‌های نهایی که خود مردم هستند را اجرا کرد، زیرا به نفع اقتصاد و تولید کشور است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده