تاریخ: ۰۴ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۹
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۶۴۲۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

یکی از مصدومین حادثه کارخانه سیمان دشتستان جان باخت

‌می‌متالز - یکی از مصدومین حادثه پست برق شرکت به نام حمید پورخوبیاری که به بیمارستان شیراز منتقل و تحت درمان بود چهار تیرماه به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش می‌متالز، مرحوم پورخوبیاری از پرسنل زحمتکش و مجرب این شرکت بود که در حین انجام تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده دپارتمان آسیاب سیمان و براثر اتصالی یکی از تابلو‌های برق به همراه سه تن دیگر دچار سوختگی شد.

مرحوم پورخوبیاری علیرغم تلاش کادر پزشکی بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز و پیگیری‌های مستمر مدیریت شرکت، متأسفانه ظهر چهارم تیرماه دار فانی را وداع گفت و مجموعه مدیریت و پرسنل شرکت سیمان را در غم بزرگی فرو برد.

بر اساس این گزارش، حال عمومی سایر مصدومین حادثه مطلوب بوده و یکی از آن‌ها با طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

گفتنی است مصدومین حادثه، همگی از پرسنل مجرب و باسابقه واحد برق و مسلط به اصول فنی برق بوده و آموزش‌های ایمنی کار با تجهیزات را فراگرفته بودند و در محل حادثه نیز الزامات ایمنی در پست‌های برق و تابلو‌های برق رعایت شده بود. همچنین به جهت ایمنی بیشتر، تذکرات لازم در خصوص رعایت نکات ایمنی به‌صورت مستمر به پرسنل ارائه می‌شود.

مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت سیمان دشتستان ضمن اظهار تأسف و تأثر، این ضایعه دردناک را خدمت خانواده محترم مرحوم تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم آرزوی غفران الهی را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده