تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۰
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۶۳۴۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آخرین خبر از حادثه در کارخانه سیمان دشتستان و وضعیت مجروحین از زبان فرماندار شهرستان

‌می‌متالز - فرماندار شهرستان در پی بروز حادثه در کارخانه سیمان دشتستان و مجروح شدن چهار نفر از کارمندان، گزارشی در پیج اینستاگرامی خود منتشر کرد.

به گزارش می‌متالز، فرماندار دشتستان دقایقی پیش در پیج اینستاگرام خود در خصوص این اتفاق و رسیدگی به مجروحین نوشت:

سلام بر مردم شریف دشتستان

امروز در کمال تاسف در یکی از تابلوی‌های برق شرکت سیمان دشتستان اتصالی رخ می‌دهد که منجر به قوس الکتریکی و سوختگی چهار نفر از کارکنان عزیز آن شرکت می‌شود. به مجرد اینکه بنده خبر دار شدم دستور دادم بخشدار مرکزی و رئیس شبکه بهداشت به بیمارستان شهید گنجی بروند و از نزدیک موضوع را پیگیری کنند. بنده نیز برای پذیرش و اعزام مجروهان به شیراز از طریق بالگرد اقدامات لازم را انجام دادم. پس از تلاش زیاد و فشار به دستگاه‌های متولی در استان فارس پذیرش صورت گرفت. اما چون نمی‌توانستیم ریسک کنیم پزشکان برای جلوگیری از فوت وقت، بیماران را به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اعزام کردند. اکنون که این مطلب را می‌نویسم بالگرد در مسیر گناوه است و انشالله قرار است بیماران با سوختگی شدید را به شیراز منتقل نمایند. بنده با تمام وجود و از عمق جان متاثر هستم و تا آخرین لحظه پیگیری خواهم کرد. از مردم شریف دشتستان تقاضا دارم برای شفای عاجل آن عزیزان دعا کنند. جا دارد از مهندس رستمیان معاون استاندار، مهندس دهقان مدیر کل بحران، دکتر دادجو مدیر کل اورژانس و دکتر خویش دوست و مجموعه بیمارستان شهید گنجی تشکر کنم.

قابل ذکر است که همین امروز کمیته‌ای را برای بررسی علل و عوامل حادثه تشکیل دادم که به شرکت سیمان خواهند رفت و از نزدیک این موضوع را بررسی خواهند کرد.

منبع: دیار جنوب

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده