تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۲۶۴۳۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هشدار مهم به متقاضیان یارانه: مراقب باشید حسابتان خالی نشود!

‌می‌متالز - ارسال پیامک با شماره‌های ناآشنا و البته مربوط به اشخاص، در مدت گذشته از شروع ثبت‌نام و اعتراض برای یارانه، ادامه دارد و همان‌طور که پلیس اعلام کرده، اقدام به کلاهبرداری است.

به گزارش می‌متالز، کسانی که برای دریافت یارانه، ثبت‌نام یا اعتراض خود را ثبت و یا هنوز اقدامی انجام نداده‌اند، باید توجه داشته باشند که تاکنون سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیامکی در این رابطه ارسال نکرده است، از این رو برای هر درخواستی باید به سامانه اعلامی مراجعه کرده و توجهی به پیامک‌های با شماره‌های ناشناس نداشته باشند.

ارسال پیامک با شماره‌های ناآشنا و البته مربوط به اشخاص، در مدت گذشته از شروع ثبت‌نام و اعتراض برای یارانه، ادامه دارد و همان‌طور که پلیس اعلام کرده، اقدام به کلاهبرداری است. به هر حال پیش از این جریان هم شاهد بودیم که برخی با سواستفاده از حساسیت موضوع یارانه‌ها و بی‌اطلاعی مخاطبان، دست به ارسال پیامک برای مردم زده و آن‌ها را به سمت ورود به لینک سایتی، سوق داده و سواستفاده مالی می‌کردند.

از اواخر اردیبهشت که ثبت‌نام از جاماندگان یارانه شروع شده تا کنون، به دفعات مخاطبان به ایسنا گزارش داده‌اند که برای آن‌ها با شماره‌های اشخاص، پیامکی حاوی لینک برای ثبت‌نام ارسال شده است که نمونه آن به این شرح است: " با توجه به اینکه خانوار شما مشمول دریافت یـارانه معیشتی نشده است، جهت ثبت نام به این سـامانه مراجعه کنید؛ https://refahliiee.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده