تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۸۰۳
کد خبر: ۲۶۴۳۴۹
سرویس خبر : اجتماعی

«پاداش پایان خدمت» فرهنگیان بازنشسته و اضافه کار معلمان چه شد؟

‌می‌متالز - به گفته‌ی این معلمان که سال قبل (۱۴۰۰) بازنشست شده‌اند، علیرغم قول پرداخت تا پایان بهار، هنوز پاداش پایان خدمت واریز نشده است.

به گزارش می‌متالز، معلمانی که سال قبل بازنشست شده‌اند، هنوز پاداش پایان خدمت خود را نگرفته‌اند.

فرهنگیان بازنشسته از انتظار برای دریافت پاداش پایان خدمت خبر دادند.

به گفته‌ی این معلمان که سال قبل (۱۴۰۰) بازنشست شده‌اند، علیرغم قول پرداخت تا پایان بهار، هنوز پاداش پایان خدمت واریز نشده است.

فرهنگیان بازنشسته ابراز امیدواری کردند قبل از پایان تیر، معوقات خود را دریافت کنند. آن‌ها می‌گویند: با توجه به تورم حاکم، هر ماه از ارزش و قدرت خرید معوقات ما کاسته می‌شود؛ انتظار داریم سازمان برنامه مساله پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در اولویت قرار داده و برای آن اعتبار مناسب تخصیص دهد تا قبل پایان تیر بتوانیم مطالبات خود را دریافت کنیم.

این تاخیر، موجب انتقاد یک نماینده مجلس شده است؛ نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس با اشاره به مشکلات بازنشستگان، مطرح کرد: به درخواست‌ها و مطالبات برحق بازنشستگان توجه عملی بیشتری شود چرا کسورات حقوق بازنشستگان با فاصله زمانی بسیار طولانی به حساب بیمه واریز می‌شود و برای بازنشستگان ایجاد مشکل می‌کند؟

حسین حق وردی در ادامه تاکید کرد: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال قبل هنوز پرداخت نشده است، همچنین در لایحه بودجه امسال دولت مکلف شده است تا اضافه کار معلمان را به صورت ماهانه پرداخت کند. در صورتی که اضافه کار معلمان در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هنوز پرداخت نشده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

نظرات بینندگان
عباس
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
سلام. بازنشسته فرهنگی هستم.بچه ها بزرگ شدند.دوسال نامزد هستند تاوان تأمین هزینه ازدواج آنها را نداریم.تاخیرپاداش دیگه یکسال شد.
عناوین برگزیده