تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۶۴۴۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه صورت گرفت؛

تاکید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر حمایت حداکثری از تولید و شرکت فولاد مبارکه

‌می‌متالز - همزمان با هفتم تیرماه و سالروز شهادت آیت بهشتی و ایام گرامیداشت هفته قوه قضائیه، با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه از زحمات تلاشگران عرصه قضا قدردانی و بر تعامل و همکاری فی مابین تاکید شد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ابوالحسنی زارع، رئیس دادگستری شهرستان مبارکه ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه تصریح کرد: به همراه سایر همکاران خود در فولاد مبارکه حاضر شدیم تا از نزیک به آن‌ها خدا قوت گفته و مراتب قدردانی و حمایت‌های خود را ازبزرگترین واحد صنعتی کشور اعلام داریم.

در اصل ۱۵۶ قانون اساسی تعامل بین سازمان‌ها و صنایع به عنوان نقشه راه در نظر گرفته شده است، از این رو در حال حاضر مصمم هستیم تا این همکاری‌ها را به بهترین شکل ممکن تقویت و استمرار بخشیم.

در شرایط کنونی که دشمن اخلال در فرآیند خطوط تولید صنایع بزرگ و مولدی همچون فولاد مبارکه را در دستور کار خود قرار داده است، مدیران و کارکنان این مراکز باید هوشیارتر از همیشه و البته چند گام جلوتر، حرکات و دشمنی‌های بدخواهان را با اراده آهنین خود و تقویت جریان تولید کشور خنثی نمایند.

نباید فراموش کنیم که دشمنان دست از دشمنی بر نمی‌دارند و باید خود را در استفاده حداکثری از دانش روز در زمینه‌های افزایش تولید و پدافند غیرعامل در خطوط شرکت فولاد مبارکه و همچنین مقابله با جنگ نرم دشمن بروز نمائیم تا فرآیند تولید در صنعت کشور همچنان با قوت به پیش برود.

تاکید رئیس دادگستری شهرستان مبارکه بر حمایت حداکثری از تولید و شرکت فولاد مبارکه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده