به گزارش میمتالز، محمد نورآزادی در جلسه مشترک معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران با کارشناسان بازاریابی استانهای منطقه یک این بانک، با تاکید بر افزایش تحرک امور بازاریابی در استان ها، اظهار کرد: رمز موفقیت در بانک ملی ایران پیگیری است و باید در این راه خلاقیت را به صورت جدی در راس کار قرار داد.
وی در ادامه توضیح داد: اتاق فکری برای همکاران امور بازاریابی ایجاد خواهد شد که مشکلات کارشناسان بازاریابی در آن مطرح و پیگیری شود.
آزادی همچنین در خصوص رفع مشکلات کارشناسان بازاریابی نیز اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود نیرو در امور بازاریابی، نیاز است که کارشناسان امور بازاریابی برنامههای اجرایی خود را ارائه دهند تا در صورت تایید نیروی لازم در اختیار آنها قرار گیرد.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در ادامه با تاکید بر این که مهندسی مالی باید در استانهای مختلف برای منابع صورت گیرد، گفت: کارشناسان بازاریابی میتوانند با تحلیل و شناخت منابع، نسبت به پیشرفت جذب منابع اقدام کنند.
در این جلسه همچنین کارشناسان بازاریابی به ارائه مشکلات خود پرداختند که از این بین میتوان به تخصیص نیرو به امور بازاریابی استانها و همچنین ایجاد یک سامانه مشخص برای بازاریابان که به شناخت و تحلیل مشتریان کمک کند، اشاره کرد.
علاوه بر این در جلسه مذکور به احیای دوایر بازاریابی در استانها تاکید شد؛ چرا که این مساله میتواند دست کارشناسان بازاریابی را در اجرای امور بازتر کند.
همچنین در این جلسه میزان جذب منایع استانها نیز مورد بررسی قرار گرفت تا موانع و راهکارهای افزایش منابع شناخته شود.
در پایان این نشست نیز به برنامههای عملیاتی کارشناسان امور بازاریابی استانها تاکید شد که از این بین میتوان به جذب منابع، شناسایی بازارهای جدید، مراجعه به سازمانها و افتتاح تنخواه کارت نیازسنجی مشتریان، کنترل و نظارت مستمر بر میزان منابع و مصارف، تبیین خط مشی بازاریابی و نظارت و کنترل دستگاههای کارتخوان و IPG اشاره کرد.