تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۸
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۲۶۴۸۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

پیام تبریک دکتر «علی رستمی» مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز «صنعت و معدن»

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی فعالان و دست‌اندرکان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

نامگذاری یک روز در تقویم با عنوان «صنعت و معدن» ضمن اینکه از خردمندی و دغدغه نهاد‌های تصمیم گیر در کشور حکایت دارد نشان می‌دهد که بخش صنعت به‌ویژه صنایع معدنی نه تنها پیشران اقتصاد و اشتغال است بلکه به فرموده مقام معظم رهبری بهترین پتانسیل با صرفه اقتصادی بالا برای توسعه و افزایش تاب‌آوری اقتصاد در شرایط کنونی کشور است. از این رو، ضروری است که این بخش مورد توجه جدی مسوولان و دست اندرکاران بخش صنایع معدنی قرار بگیرد و در نظام توسعه‌ای کشور از جایگاه و اولویت ویژه‌ای برخوردار شود.

بدون شک، این بخش از اقتصاد از عوامل مٶثر و مولد اشتغال و توسعه پایدار است و هرگونه توجه نسبت به آن اگر با کار جهادی و انقلابی همراه باشد عواید بسیار زیادی را نصیب کشور می‌سازد.

ضمن تبریک این روز به همه فعالان معدنی و صنعتی کشور به ویژه پرسنل سختکوش و خستگی ناپذیر صنعت مس در جای جای ایران زمین برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

علی رستمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد