تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۵
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۶۵۴۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فولاد تنها محصول صادراتی معدنی و صنعتی چادرملو نام گرفت؛

افزایش ۱۰۱ درصدی فروش صادراتی "کچاد"

‌می‌متالز - درآمد ماهانه‌ای که این شرکت معدنی از فروش محصول در بازار صادراتی به ثبت رساند بالغ‌بر ۹۶۴ میلیارد تومان بود و طی ۳ ماه گذشته، درآمد تجمیعی که در این بازار شکل گرفت برابر با یک هزار و ۸۱۶ میلیارد تومان بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با ۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۳ ماه گذشته بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان شناسایی شد.

درآمد ماهانه‌ای که "کچاد" از فروش محصولات در خردادماه حاصل کرد مربوط به بازار‌های داخلی و صادراتی بود.

افزایش ۱۰۱ درصدی فروش صادراتی
"کچاد" بیشترین درآمدی که طی سومین‌ماه از سال جاری به ثبت رساند مربوط به بازار داخل کشور بود که در این بخش ۳ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، همچنین درآمدی که از فروش محصولات در بازار خارجی صورت گرفت دربرگیرنده‌ی ۲۳ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمد ماهانه "کچاد" تا خردادماه ۱۴۰۱

درآمدی ماهانه‌ای که "کچاد" در خردادماه از فروش محصولات به دست آورد نسبت به ماه گذشته رشد ۲ درصدی را تجربه کرد، عملکرد تجمیعی این شرکت معدنی در ۳ ماه گذشته با افزایش ۴۰ درصدی روبه‌رو بود و به درآمدزایی ۱۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومانی رسید.

افزایش ۱۰۱ درصدی فروش صادراتی
همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمد‌های "کچاد" در خردادماه از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل شد، درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با ۲ هزار و ۲۹ میلیارد تومان بود.

نرخ فروش این محصول در خردادماه ۳ میلیون و ۲۴۷ هزارتومان در ازای هر تن معامله شد، روند نرخ فروش این محصول تا ۲ ماه گذشته نسبتاً بدون تغییر بود اما؛ در خردادماه جهش قیمتی ۱۶ درصدی را تجربه کرد.

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت معدنی از فروش محصول در بازار صادراتی به ثبت رساند بالغ‌بر ۹۶۴ میلیارد تومان بود و طی ۳ ماه گذشته، درآمد تجمیعی که در این بازار شکل گرفت برابر با یک هزار و ۸۱۶ میلیارد تومان بود.

میزان درآمد ماهانه‌ای که در بازار صادراتی شناسایی شد مربوط به فروش «فولاد» بود که نسبت به ماه گذشته افزایش درآمد ۱۰۱ درصدی را از این بخش تجربه کرد.

مقدار فروش ماهانه "کچاد"

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خردادماه سال جاری توانست ۹۹۵ هزار و ۱۳۰ تن از محصولات خود را به فروش برساند، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع فروش محصولات این شرکت برابر با ۴ میلیون و ۲۶۲ هزارتن به ثبت رسید.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده