تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۰۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۶۵۵۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معاون استاندار یزد: اولویت شرکت‌های تولیدکننده سیمان در یزد تامین نیاز استان باشد

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به وضعیت نامناسب عرضه سیمان در استان گفت: اولویت ۲ شرکت تولیدکننده سیمان در استان باید تامین نیاز منطقه باشد.

به گزارش می‌متالز، محمد جواد ابوالحسینی در سومین نشست شورای فنی استان با تاکید بر اینکه سیمان مورد نیاز طرح‌های استان باید با قیمت مصوب به دستگاه‌های اجرایی عرضه شود، خواستار توزیع سیمان به بهترین نحو ممکن در راستای خارج شدن بازار از التهاب شد.

وی بر ضرورت تقویت پیمانکاران بومی استان تاکید و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید پیمانکاران بومی استان را حمایت کنند.

محمد دهقان مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد هم به تشریح دستور کار‌های سومین نشست شورای فنی استان پرداخت و گفت: کتابچه آیین‌نامه روش کار این شورا به همراه وظایف کارگروه‌های ذیل این شورا تهیه و در اختیار اعضاء قرار گرفته است.

محمدرضا ارجمند دبیر کارگروه پیمان و ضوابط شورای فنی استان یزد هم نیز به ارایه گزارش‌هایی از برگزاری نشست‌های این کارگروه پرداخت و درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی و بررسی‌های صورت گرفته در این خصوص را تشریح کرد.

جواد ملانوری دبیر کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی شورای فنی استان یزد هم گزارشی از جلسات این کارگروه ارایه کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵ جلسه کارگروه آموزش برگزار شد که نظریات کارشناسی ۲ نشست آن در سال گذشته به تصویب شورای فنی استان رسیده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یزد

عناوین برگزیده