تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۹
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۶۶۲۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارایه اولین مقاله تولید دانش بنیان سیمان LC۳ درکنفرانس۲۰۲۲ دانشگاه EPFL لوزان سوئیس توسط سیمان کرمان

‌می‌متالز - سیمان کرمان نماینده شایسته ایران درکنفرانس۲۰۲۲ دانشگاه EPFL لوزان کشور سوئیس با ارایه اولین مقاله تولید دانش بنیان سیمان LC۳.

به گزارش می‌متالز، نماینده گروه سیمان کرمان، دکترشفیعی با ارائه مقاله با موضوع تولید سیمان دانش بنیان LC۳ در محل سالن کنفرانس دانشگاه EPFL لوزان کشور سوئیس حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

چهارمین کنفرانس بین المللی دانشگاه EPFL سوئیس با عنوان “رس‌های کلسینه برای تولید بتن پایدار سال ۲۰۲۲ “ از ۱۴ تا ۱۶ تیر ماه سال جاری در شهر لوزان سوئیس برگزار می‌شود.

در این کنفرانس که با حضور ۳۰۰ نفر از محققان صنعت سیمان جهان (از جمله کشور‌های آلمان، امریکا، سوئیس، انگلستان، دانمارک، کوبا، هند، چین، ایران و…) و صنایع وابسته از جمله شرکت‌های بزرگ FLS، Holcim، Cemex و … برگزارمی شود، آخرین دستاورد‌های علمی مرتبط با سیمان جدید LC۳ به بحث و گفتگو گذاشته شده و در این میان دکتر مهدی شفیعی نماینده گروه صنایع سیمان کرمان مقاله‌ای با عنوان «مطالعه موردی مقاومت فشاری و مقاومت الکتریکی سطحی بتن تولید شده از سیمان LC۳ گروه صنایع سیمان کرمان» را در این رویداد علمی مهم و جهانی ارائه نمود.

سیمان کرمان بعنوان پرچمدار پروژه دانش بنیان تولید سیمان LC۳ در کشور از مرحله تولید آزمایشگاهی این محصول مهم عبور کرده و در آینده نزدیک به تولید صنعتی آن دست خواهد یافت. سیمان کرمان همواره در حوزه تولیدات خاص ودانش بنیان پیشتاز بوده و نام این برند خوش آوازه در مجامع علمی بین المللی بیش از پیش طنین انداز خواهد شد.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده