تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۶۶۱۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کفپارس چه زمانی سود پرداخت می‌کند؟

‌می‌متالز - شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خود که به تازگی در کدال منتشر شده، خبر از رشد ۶۲۶ درصدی سود و ۱۲۸ درصدی این شرکت در حوزه درآمدعملیاتی داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در تاریخ ۱۳۶۵/۰۷/۰۲ تأسیس و در تاریخ ۱۳۷۲/۰۵/۱۱، شش ماه پس از اتمام عملیات نصب، بهره برداری از واحد شماره یک آن آغاز گردید. شرکت در فاز اول برای تولید سالیانه ۵۰۰۰۰ تن مواد نسوز قلیایی طراحی شده که این ظرفیت با بهره برداری از واحد شماره دو در تاریخ ۱۳۸۲/۰۷/۲۲ به ۷۰۰۰۰ تن در سال شامل ۳۱۰۰۰ تن انواع آجر و ۳۹۰۰۰ تن انواع جرم و مواد ویژه افزایش یافت.

شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در تاریخ ۱۳۷۸/۰۴/۱۱ در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و در حال حاضر دارای ۱۷۳ نفر پرسنل در قالب واحد‌های منابع انسانی و مالی، بازرگانی، مهندسی فروش، برنامه‌ریزی تولید و انبارها، تولید، نگهداری و تعمیرات و پژوهش‌های کاربردی است.


مأموریت شرکت فرآورده‌های نسوز پارس:


ماموریت‌های این شرکت عبارت است از طراحی، تولید، تأمین، نصب و خدمات پشتیبانی قبل و بعد از فروش انواع دیرگداز‌های باشکل و بی‌شکل قلیایی بر پایه منیزیا، دیرگداز‌های اکسید- کربن و سیلیکون کاربایدی، جهت صنایع داخلی و خارجی تولید کننده فولاد، سیمان، فلزات غیرآهنی، آهک با تکیه بر ثبات مدیریت و استفاده از فناوری و تجهیزات روزآمد، نیروی انسانی متخصص و بهره‌گیری از نوآوری، خلاقیت، دانش فنی موجود و توسعه آن، با رعایت اصل مشتری مداری، ارتقاء کیفیت و حفاظت محیط زیست و کاهش مصرف ویژه محصولات از طریق مشارکت کارکنان در تصمیم‌سازی و توجه به رشد و ارتقاء مهارت و تخصص آنان در قالب فعالیت‌های بهره‌ور و سودآور و با توجه به حفظ منافع ذینفعان.


مزیت‌های رقابتی شرکت چیست؟

  • بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های دیرگداز قلیایی در کشور
  • جزء سه مرکز تحقیق و توسعه ممتاز درکشور برگزیده از انجمن مراکز تحقیق و توسعه وزارت معادن و فلزات
  • پیشگام در توسعه رابطه صنعت و دانشگاه


رشد ۶۲۶ درصدی سود کفپارس


کفپارس در سال ۱۴۰۰ موفق شده تا درآمد‌های عملیاتی خود را ۱۲۸ درصد افزایش دهد و همچنین سود خالص شرکت در مقایسه با سال گذشته ۶۲۶ درصد رشد داشته است.

کفپارس چه زمانی سود پرداخت می‌کند؟

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده