تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۶۷۱۴۸
سرویس خبر : اجتماعی

دلیل حضور مدیرعامل آلومینیوم در انتخابات

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه آلومینیوم می‌گوید فدراسیون فوتبال نیاز به تفکر جدید و متفاوت از گذشته دارد.

به گزارش می‌متالز، محمد رجائیان پس از ثبت‌نام در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش مدیران عامل باشگاه‌ها ثبت‌نام کردم، اما نقص مدرک دارم و باید برگردم و مدارکم را تکمیل کنم.

او در خصوص دلیل حضورش در این انتخابات عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نیاز به حضور آدم‌های جوان‌تر دارد. آدم‌هایی که در حوزه فوتبال تخصص دارند که البته خودم را نمی‌گویم. شاید در ادامه راه مجبور به انصراف شوم، اما به نظرم فدراسیون فوتبال نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد و حضور افراد جوان و متخصص می‌تواند شرایط فوتبال ایران را تغییر بدهد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ادامه داد: فوتبال یک صنعت، تجارت و همه دلخوشی مردم است، ولی می‌بینید که در چند دوره اخیر چه بلایی بر سر فوتبال آمده است. این نابسامانی‌ها با یک مقدار علم، تجربه و تخصص قابلیت این را دارد به بهترین شکل برای مردم عرضه شود.

رجائیان در خصوص مباحث تغییر سرمربی تیم ملی ایران ابراز کرد: بنده معتقدم نامردی کردن بازخورد بدی دارد. این آدم (اسکوچیچ) در بدترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفته و آن زمان که کسی فکر نمی‌کرد تیم ملی را به جام جهانی برساند، تا این مرحله با نتایج خوبی رسانده، ولی برداشتن آن خیانت و نامردی است.

او با بیان اینکه این اتفاق می‌تواند از نظر روحی روانی به تیم ملی ضربه بزند، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید اکثریت بازیکنان تیم ملی فوتبال معتقد هستند با این آدم (اسکوچیچ) می‌توانند راحت‌تر کار کنند. بنده دیدگاه خودم را گفتم و از شرایط اردوی تیم ملی مطلع نیستم. احساس می‌کنم وقتی یک تیم با یک مجموعه کار کرده و به موفقیت رسیده، دست زدن به او با یک باخت درست نیست.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: ما تعداد زیادی برد با این سرمربی به دست آوردیم و در مسابقاتی برنده شدیم که فکرش را هم نمی‌کردیم، اما حالا که یک باخت در دیدار دوستانه داشته، بهانه‌ای شده است تا این مباحث را مطرح کنیم.

منبع: ورزش ۳

عناوین برگزیده