تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۶۷۳۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاون وزیر صمت: استقبال برای سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه پنج برابر شده است

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری صنعتی در استان کرمانشاه نسبت به گذشته پنج برابر شده است.

به گزارش می‌متالز، «علی رسولیان» عصر چهارشنبه در حاشه بازدید از میز خدمت وزارت صمت در آستانه سفر رییس جمهور به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات انجام شده بخش سرمایه گذاری در کرمانشاه توسعه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از شهرک‌های صنعتی کرمانشاه صورت گرفت، بنگاه‌های اقتصادی زیادی در حال ساخت و ساز بودند و این نشان از توسعه سرمایه گذاری در بخش صنعت است.

نماینده تام الاختیار وزیر صمت تاکید کرد: بر اساس داده‌ها و اطلاعات موجود در استان کرمانشاه تقاضا برای سرمایه گذاری پنج برابر شده است.

رسولیان در بخش دیگری از سخنان خود به ملاقات حضوری با ۳۰ نفر از مدیران واحد‌های صنعتی و معدنی اشاره کرد و افزود: بیشترین تقاضای آنان تامین مالی واحد تولیدی بوده که بیشتر آن از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قابل پرداخت است.

رئیس جمهور و هیات دولت فردا (پنجشنبه- ۲۳ تیر) در سفری یک روزه به کرمانشاه سفر خواهند کرد.

براساس اعلام استانداری کرمانشاه، فردا در این سفر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد.

عیسی زارع‌پور و سید احسان خاندوزی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر سفر خواهند کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می‌کند.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌رود و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد.

سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز فردا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد.

همچنین در این سفر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز فردا به کرمانشاه سفر می‌کنند.

آیت الله رئیسی علاوه بر سفر به شهرستان سرپل ذهاب، حضور در جلسه شورای اداری و دیدار مردمی رئیس جمهور عصر فردا ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه واقع در بلوار طاق بستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده