تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۶۶۲۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ضرورت فراهم نمودن فضای توسعه صنعتی در شهر اراک

‌می‌متالز - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس: مهم‌ترین موضوع در شهر اراک به عنوان بالاترین میزان استقرار سرمایه‌گذاری صنعتی مربوط به عدم وجود فضای توسعه صنعتی در آینده است.

به گزارش می‌متالز، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس: مهم‌ترین موضوع در شهر اراک به عنوان بالاترین میزان استقرار سرمایه‌گذاری صنعتی مربوط به عدم وجود فضای توسعه صنعتی در آینده است.

دکتر علی اکبر کریمی، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس در نشست با صنعتگران استان مرکزی به مناسبت دهه تولید و تجارت گفت: عمده مشکلات مطرح شده در جلسه مربوط به واحد‌های حاضر در شهرک صنعتی خیرآباد و ایبک آباد بود که معاون استاندار و مدیران مربوط حاضر شدند و تعدادی از واحدها، مشکلات خود را مطرح کردند و تصمیمات خوبی برای پیگیری و حل این مشکلات اتخاذ شد.

کریمی بیان کرد: مهم‌ترین موضوع در شهر اراک به عنوان بالاترین میزان استقرار سرمایه‌گذاری صنعتی مربوط به عدم وجود فضای توسعه صنعتی در آینده است و شهرک‌های صنعتی خیرآباد و ایبک آباد اشباع شده و زیرساخت‌های لازم برای توسعه آن‌ها فراهم نشده است که پیگیری‌های لازم در استان درحال انجام است.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از معضلات مطرح شده در جلسه مربوط به شهرک صنعتی شماره ۴ اراک است که از ۱۵ سال پیش در هیات وزیران تصویب شده و تا به حال راه‌اندازی نشده است که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام می‌شود زمینه و بستر توسعه صنعتی در شهر اراک برای آینده فراهم شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده