تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۴۷
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۶۷۵۲۷

راه‌آهن اسفراین برای بهره‌برداری کا‌مل ۱۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

‌می‌متالز - نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: تاکنون تنها ۱۰۰میلیارد تومان برای پروژه راه آهن اسفراین هزینه شده در صورتی که برای اتمام این پروژه ۱۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

به گزارش می‌متالز، امان الله حسین پور، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه آهن این شهرستان اظهار داشت: پروژه راه آهن شهرستان اسفراین که یک پروژه ملی است متاسفانه پس از گذشت چندین سال تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون تنها ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است در صورتی که برای اتمام این پروژه ۱۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با معاون ریاست جمهور برگزار شده است، گفت: طی جلسه‌ای که با معاون ریاست جمهوری و وزیر راه برگزار شد مصوب شده است که برای تکمیل این پروژه از ماده ۵۶ که استفاده از تسهیلات است استفاده شود.

حسین پور در پایان مبلغ این پروژه را قابل توجه عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه مبلغ قابل توجهی نیاز است و بر اساس جلسات و پیگیری‌هایی که از دولت محترم انجام گرفته است قرار است تا از طریق تهاتر نفتی و یا ماده ۵۶ که استفاده از تسهیلات است این مبلغ بصورت کامل تامین گردد تا هرچه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده