تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۱۸
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۶۷۶۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار اردبیل:

زمین برای احداث کارخانه سیمان گرمی اختصاص یافت

‌می‌متالز - استاندار اردبیل از اختصاص زمین برای احداث کارخانه سیمان سفید گرمی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سید حامد عاملی در جریان بازدید خود از طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در گرمی اظهار کرد: احداث کارخانه سیمان سفید گرمی به فرصت اشتغال و توسعه منطقه کمک خواهد کرد و انتظار می‌رود با تأمین زمین هر چه سریعتر عملیات احداث این کارخانه آغاز شود شود.

وی از افتتاح چهار خطه رضی به سمت گرمی همزمان با عید غدیر خم خبر داد و تصریح کرد: چهار خطه گرمی به سمت بیله‌سوار نیز با سرعت بیشتر اجرا می‌شود و با تأمین ۱۲ میلیارد تومان اعتبار قرار است تا پایان سال ۱۴ کیلومتر از هر ۲ طرف مسیر آماده بهره‌برداری شود.

استاندار اردبیل گفت: زمین در نظر گرفته شده برای محدوده منطقه آزاد به تأیید نرسید و در چند شهرستان قابلیت این اراضی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد زمین پیشنهادی جدیدی برای محدوده منطقه آزاد تعیین شده و هر چه سریعتر آغاز عملیات اجرایی در محدوده آزاد استان را شاهد باشیم.

عاملی افزود: تلاش ما بر این است تا در سطح استان کار‌ها با سرعت و مطلوبیت بیشتر به پیش برود که انتظار می‌رود رسانه‌ها نیز به تقویت فضای همدلی بیشتر کمک کرده و تأمین منافع مردم را به عنوان اولویت مد نظر قرار دهیم.

وی از استقرار بیس هوایی در استان با راه‌اندازی شرکت هواپیمایی مستقل خبر داد و خاطرنشان کرد: با خرید ۲ تا سه فروند هواپیما این شرکت هواپیمایی استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عاملی احداث پنج پست ۶۳ کیلوولت و تکمیل مجتمع آبرسانی روستا‌ها و شهر‌ها را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و اضافه کرد: برای تکمیل پایاب سد گیوی، سبلان و آبگیری سایر سد‌ها نیز امسال برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تلاش ما بر این است تا نگاه تنگ نظرانه در مسیر رشد و توسعه استان کنار گذاشته شده و با تسهیل‌گری روند بهبود کسب و کار و تقویت نظام سرمایه‌گذاری را در استان شاهد باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: در کنار پرهیز از نگاه تنگ نظرانه، ضروری است تا با وحدت و همدلی کار‌ها را به پیش برده و حرکت‌های تحولی را در استان شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده