تاریخ: ۲۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۴۴۷۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

عملیات اجرایی کارخانه سیمان سفید گرمی تا پایان سال آغاز می‌شود

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با تأمین منابع معدنی کارخانه سیمان سفید گرمی، عملیات اجرایی این کارخانه تا پایان سال آغاز خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، ولی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر صمت اظهار کرد: با حضور وزیر صمت، سرمایه گذاران کارخانه شرکت سیمان سفید نشست هم اندیشی و هم افزایی و تبادل نظر برای محرومیت زدایی و توسعه سرمایه گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های گرمی و انگوت در محل وزارت صمت برگزار شد.

وی افزود: در خصوص راه اندازی کارخانه سیمان سفید گرمی مقرر شد با تأمین منابع معدنی، عملیات اجرایی این کارخانه تا پایان سال آغاز شود.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درباره سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو در شهرستان گرمی نیز دستوری توسط وزیر صمت صادر شد.

افزایش سقف تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری در مناطق محروم گرمی و انگوت

اسماعیلی بیان کرد: تأمین و افزایش سرانه سهمیه آرد گرمی و بخش موران و ایجاد نمایندگی جدید مستقل برای شهرستان انگوت از دیگر دستورات وزیر صمت در این نشست بود.

وی تشریح کرد: در جهت تشویق و حمایت از سرمایه گذاران نیز سقف تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری در مناطق محروم گرمی، انگوت و بخش مرزی موران افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرمی و انگوت گفت: تأمین منابع برای توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی گرمی و انگوت نیز از دیگر نتایج نشست با وزیر صمت بود.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده