تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۶۸۳۳۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل مطرح کرد:

پشت سر گذاشتن دوران پر تنش فولاد اکسین با کم‌ترین چالش

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره فولاد اکسین گفت: در ۳ ماه گذشته کارکنان پرتلاش این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می‌توانست پرتنش و پر چالش باشد را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند.

به گزارش می‌متالز، محمدی رئیس هیات مدیره فولاد اکسین در جلسه هم اندیشی ارکان تصمیم ساز و اجرایی شرکت گفت: علی رغم همه مشکلات و موانعی که وجود داشت در ۳ ماه گذشته کارکنان این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می‌توانست پرتنش و پر چالش باشد را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند و تمام سعی خود را در راه رسیدن به اهداف سهامداران محترم و خدمت به مردم به کار گرفتند.

او افزود: در کنار هم با استفاده از ظرفیت‌ها باید تلاش کنیم تا این شرکت برای سال‌ها و دهه‌های آینده رونق بیشتری پیدا کرده و با موفقیت به نسل‌های بعد از خود بدهیم.

نمازی عضو هیات مدیره نیز در این نشست با بیان اینکه مدیریت و کار مدیریتی یک کار جمعی و با استفاده از خرد گروهی است افزود از این رو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در سطح کلان می‌توانند در راس همکاری همه کارکنان به عنوان ناظر نقش ایفا کنند.

او افزود: فهم مشترک مدیریتی ارکان سازمان باعث می‌شود تصمیمات خروجی خوبی داشته باشد و این روال می‌تواند جایگاه شرکت را بیش از پیش ترقی دهد.

جنتی عضو هیات مدیره اکسین نیز رشد و بالندگی شرکت را در مدت اخیر نه تنها متوقف نشده عنوان کرد بلکه آن را نسبت به قبل بهتر خواند.

او افزود: هیات مدیره پشتیبان مدیرعامل خواهد بود، زیرا این پشتیبانی و حمایت در نهایت به نفع سازمان است و منافع شرکت را تامین می‌کند به همین جهت از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

ایزدیان عضو دیگر هیات مدیره در خلال این نشست یادآور شد: فولاد اکسین از ۲ جهت در کشور خاص است، یکی فناوری منحصر به فرد و دیگری نیروی جوان و پر انرژی و خلاق این شرکت فولادی است که باعث شد اکسین هر سال رکورد سال قبل را جابجا کند.

او گفت: شرکتی که در اوج قرار دارد طبعاً مشکلات و سنگ‌هایی که به سمت آن انداخته می‌شود زیادتر است و قطعاً مدیریت این فضا کار آسانی نیست، اما خوشحالیم که اکسین از لحاظ سودآوری و هم از لحاظ تولید شرایط خوبی دارد، همچنین اورهالی که در دوره اخیر انجام شد خط تولید و میزان بهره‌وری شرکت را برای سال‌های بعد تضمین نموده است.

در پایان این نشست نیز صادقیان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین طی سخنانی در جمع مدیران و معاونان و هیات مدیره شرکت گفت: این مساله بسیار حائز اهمیت است که همه خود را متعلق به خانواده فولاد اکسین می‌دانیم و قطعاً انرژی مثبتی که از این طرز فکر یکایک همکاران استخراج می‌شود، باعث شده تا امروز اکسین با سلامت مسیر پر مخاطره را طی نموده و جایگاه چنین جایگاهی در صنعت فولاد کشور داشته باشد.

او این روحیه را باعث در مسیر تعالی قرار گرفتن فولاد اکسین دانست که باعث افتخار است هر چند جای بهتر شدن و اوج گیری بیشتر با استفاده از ظرفیت‌های که هست، وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده