تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۶۸۳۳۳
سرویس خبر : اجتماعی

تغییر و تحول در حوزه منابع انسانی شرکت ذوب آهن

‌می‌متالز - طی احکامی از سوی مدیرعامل شرکت یک شنبه دوم مردادماه، مهندس مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ومهندس احمد اکبری به عنوان مشاور عالی مدیر عامل شرکت منصوب گردیدند.

به گزارش می‌متالز، مهندس رخصتی در جلسه‌ای با حضور مسوولین حوزه منابع انسانی، از زحمات معاون پیشین سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت قدردانی نمود و گفت: دوره مدیریت مهندس اکبری بر این معاونت، دوره تحول منابع انسانی بود و امروز ایشان با کوله باری از تجربه به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شدند.

وی افزود: مهندس بهرامی با سابقه فعالیت در این حوزه و توانمندی مدیریتی، صبر و آرامش، تلاش خواهد کرد که تعامل با جامعه و کارکنان را بیش از گذشته افزایش دهد و امیدوارم با کمک همه مدیریت‌ها، مسوولین روابط صنعتی و حوزه مدیرعامل شاهد نتایج خوبی در حوزه منابع انسانی باشیم.

مدیرعامل شرکت توجه به ارشد پروری را فراتر از جانشین پروری از جمله ضروریات حوزه منابع انسانی دانست و اظهار داشت: جانشین پروری در نهایت می‌تواند اداره امور را همانطور که هست پیش ببرد، اما ارشد پروری که از مباحث جدید منابع انسانی است، می‌تواند تحول در سازمان را رقم بزند.

احمد اکبری مشاور عالی مدیرعامل شرکت نیز در این جلسه از زحمات همکاران خود در حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت قدردانی کرد و گفت: فعالیت در ذوب آهن اصفهان را همچون جهاد در دوره دفاع مقدس می‌دانم و همانند سرباز در خدمت مجموعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم. برای مهندس بهرامی و همکاران این حوزه نیز که با تمام توان در انجام وظایف خود کوشا هستند، آرزوی توفیق روزافزون دارم.

مهدی بهرامی نیز در این جلسه، حضور مهندس اکبری در حوزه منابع انسانی را منشا خدمات چشمگیر در این حوزه دانست و گفت: ایشان به ویژه در تصویب واجرای طرح طبقه بندی مشاغل بسیار با تدبیر عمل نمود و بدون تنش این پروژه اجرا شد.

وی افزود: هر گونه تحول در حوزه منابع انسانی مستلزم این است که تمام مسوولین شرکت خود را مسوول حوزه منابع انسانی نیز بدانند و با حاکم شدن این نگرش شاهد تحولات مهمی خواهیم بود.

تغییر و تحول در حوزه منابع انسانی شرکت ذوب آهن

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده