تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۶۸۹۲۰
استقرار سیستم حمل و نقل و لجستیک فروش محصولات

استقرار سیستم حمل و نقل و لجستیک فروش محصولات در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

استقرار سیستم حمل و نقل و لجستیک فروش محصولات در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
‌می‌متالز - سیستم حمل و نقل و لجستیک فروش محصولات ساینا به صورت اتوماتیک سفارشات فروش داخلی و صادراتی را از سیستم فروش سازمان دریافت کرده و کلیه فرآیند‌های عملیاتی، بازرگانی و مالی را در حوزه لجستیک تا تحویل به مشتری مدیریت می‌کند.

به گزارش می‌متالز، در فضای رقابتی حمل و نقل و لجستیک همواره یکی از دغدغه‌های واحد فروش شرکت‌ها و سازمان‌ها است و تا حد زیادی می‌تواند بر افزایش رضایت مشتریان موثر باشد.

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از طریق راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا کلیه فرآیند‌های مربوط به لجستیک فروش داخلی و صادراتی محصولات خود را در ترم‌های تحویل مختلف به صورت یکپارچه و متمرکز مدیریت نماید. این سیستم به صورت اتوماتیک سفارشات فروش داخلی و صادراتی را از سیستم فروش سازمان دریافت نموده و کلیه فرآیند‌های عملیاتی، بازرگانی و مالی را در حوزه لجستیک تا تحویل به مشتری مدیریت می‌کند.

برخی از امکانات این بخش به شرح زیر است:

  • دریافت اتوماتیک سفارشات فروش داخلی و صادراتی از سیستم فروش سازمان
  • مدیریت فرآیند ترم‌های تحویل مختلف شامل EXW، FOB، FCA
  • مدیریت انبار‌های لجستیکی و دپو‌های محموله در بنادر و سایر مناطق
  • یکپارچه سازی کدینگ محموله با آیتم کد‌های محصول و رهگیری تا مقصد و در انبار‌ها بر اساس آیتم کد
  • مدیریت فرآیند حمل جاده‌ای از تامین شرکت حمل و راننده تا تخلیه و وصول کالا
  • مدیریت فرآیند حمل ریلی از تامین شرکت حمل و رهگیری تا تخلیه و وصول کالا
  • مدیریت بارنامه‌های دریایی و فرآیند انتقال از انبار‌های بندری و گمرک و بارگیری در کشتی
  • کنترل شماره بسته‌ها و خصوصیات محصول از انبار محصول تا تحویل به مشتری
  • مشاهده بار تخصیص داده شده، تامین کامیون و صدور حواله و نظارت بر فرآیند حمل تا وصول و پرداخت
  • توسط شرکت‌های باربری از طریق پرتال
  • نظارت آنلاین بر فرآیند حمل و نقل و عملکرد شرکت‌های حمل و نقل به صورت آنلاین
  • استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل و ویندوز به صورت آنلاین و آفلاین جهت وصول بار در انبار و پای کشتی
  • استفاده از رمزینه پاسخ سریع (QR_code) در اپلیکیشن موبایل و ویندوز جهت تسهیل فرآیند
  • مدیریت فرآیند پرداخت کرایه و محاسبات صورت وضعیت‌های پیمانکاران حمل و نقل و لجستیک
  • کنترل، نظارت و پایش دقیق اطلاعات لجستیک فروش از طریق داشبورد‌های مدیریتی و شاخص‌های کلیدی عملکرد

منبع: اخبار رسمی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده