تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۴۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۶۹۰۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
فولاد هرمزگان جنوب ۳۸ افزایش درآمد را تجربه کرد؛

روند صعودی مقدار فروش ماهانه "هرمز"

‌می‌متالز - این شرکت فولادی میزان درآمدی که طی این دوره از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد برابر با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان بود و مجموع درآمد صادراتی از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان شناسایی شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را طی این دوره برابر با ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون ۷ هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، طی ۴ ماه گذشته که از ابتدای سال مالی می‌گذرد در تیرماه برای دومین بار متوالی در بازار صادراتی درآمدزایی داشت.

درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب تیرماه ۱۴۰۱

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه رشد ۳۸ درصد درآمد‌های خود نسبت به ماه گذشته را مشاهده کرد، این شرکت فولادی میزان درآمدی که طی این دوره از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد برابر با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان بود و مجموع درآمد صادراتی از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان شناسایی شد.

روند صعودی مقدار فروش ماهانه
درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه سال جاری مربوط به محصول «اسلب» با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان بود که این میزان درآمد از فروش محصول در بازار صادراتی صورت گرفت.

"هرمز" درآمدی که از فروش «اسلب» در بازار خارج از کشور به دست آورد دربرگیرنده‌ی ۵۴ درصد از کل درآمد ماهانه منتهی به تیرماه بود و همچنین نسبت به ماه گذشته شاهد رشد ۲ درصدی بوده است و مابقی درآمد ماهانه این شرکت فولادی در بازار داخل کشور شناسایی شد، محصولاتی که در بازار داخل کشور به فروش رسید شامل «اسلب، آهن اسفنجی و آهک» می‌شود.

نرخ فروش محصول «اسلب» در بازار خارج از کشور ۱۷ میلیون ۱۴۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول در این بازار با رشد ۶ درصدی روبه‌رو بود، همچنین نرخ فروش این محصول در مقایسه با فروش آن در بازار داخل کشور کمتر از یک درصد بالاتر بوده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

روند صعودی مقدار فروش ماهانه

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان تیرماه سال جاری ۱۴۱ و ۶۵۷ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار صادراتی با ۷۶ هزار و ۴۴۰ تن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۴ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۴۵۷ هزار و ۰۳۰ تن از محصولات خود شد.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در تیرماه توانست ۹۵ هزار و ۳۱ تن محصول تولید کند که ۸۴ هزار تن از مقدار تولید ماهانه مربوط به «اسلب» بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده