تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۱
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۶۹۱۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد خبر داد

پیش‌بینی برنامه‌های تحولی در جهت افزایش درآمد‌ها و سودآوری شرکت/ ایجاد کارخانه فروکروم اسفندقه

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگان فولاد در سفر به استان کرمان، شرکت «معادن اسفندقه» را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

به گزارش می‌متالز، علی بابایی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت معادن اسفندقه اظهار کرد: با توجه به ماموریت این هلدینگ در راستای ارزش آفرینی برای دارایی‌های صندوق بازنشستگی فولاد و همچنین ارزش آفرینی دارایی کارکنان و سهامداران این شرکت به ویژه سهامداران حقیقی که عمدتا از قشر زحمتکش جامعه کارگری هستند، برنامه‌های تحولی در جهت افزایش درآمد‌ها و سودآوری شرکت برای سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده که از این پس فعالیت‌های اکتشاف، تولید، استخراج و فروش بصورت مستمر مورد بررسی و پایش عملیاتی قرار می‌گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های همه جانبه فنی، علمی، مدیریتی و مالی هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در سال جاری کلیه برنامه‌های تحولی این هلدینگ، بایستی تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد تاکید کرد: نقشه راه این شرکت بودجه مصوب آن بوده و مغایرت‌های نامساعد از این بودجه به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و مغایرت‌های ایجاد شده در سه ماهه اول سالجاری باید در دوره‌های بعد جبران شود.

بابایی ابراز کرد: عملکرد سه ماهه اول شرکت «معادن اسفندقه» مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و علل مغایرت‌های نامساعد شناسایی و تکالیف مربوطه مشخص شده است که هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت باید آن را به نحو احسن به اجرا درآورند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد خاطر نشان کرد: مهمترین پروژه توسعه‌ای این شرکت که می‌تواند موجب افزایش چند برابری درآمد‌های شرکت شود، پروژه ایجاد کارخانه فروکروم اسفندقه است.

برنامه‌های توسعه ای، میزان تولید و فروش، میزان درآمد عملیاتی، نحوه ارزیابی و انتخاب پیمانکاران، وضعیت پروانه‌های بهره برداری، بهینه سازی منابع انسانی، وضعیت پرونده‌های حقوقی، وضعیت و میزان حساب‌های دریافتنی از موارد مهم دیگر نشست مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت معادن اسفندقه با مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگان فولاد بود که مورد توجه ویژه قرار گرفت و تکالیف مربوطه مشخص و به مدیران این شرکت ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده