تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۵۶
بازدید: ۶۴۹
کد خبر: ۲۶۹۳۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
گام بلند شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب در راه توسعه؛

مدیر شعب بانک سپه خوزستان از شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب بازدید کرد

‌می‌متالز - مدیر شعب بانک سپه خوزستان و هیات همراه در راستای همکاری و توسعه از شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، چهارم مردادماه ۱۴۰۱ دکتر مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه استان خوزستان به همراه طلاییان، حقیقت و عباسی معاونین شعب، به منظور حمایت از تولید و توسعه و ارائه خدمات بانکی به شرکت‌های صنعتی استان خوزستان، از شرکت نیروگاهی فولاد‌توان جنوب بازدید کرد.

مجتبی زنگنه مدیرعامل شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب در حاشیه این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از نوع فعالیت‌ها و خدمات شرکت به مشتریان، راهبرد شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب را رشد فنی، افزایش توان عملیاتی و اجرایی و توسعه خدمات با اولویت رضایت مشتریان و ذینفعان اعلام کرد.

در ادامه شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان ضمن اشاره به نقش ارزنده شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان در توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در استان، اظهار داشت: شرکت‌های تولیدی و صنعتی نقش کلیدی در رشد و شکوفایی اقتصادی استان دارند. فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه نیز در این مسیر پیشقدم هستند.

مدیر شعب بانک سپه استان خوزستان با ارائه گزارشی از سوابق همکاری این بانک با شرکت‌های فولادی در سطح کشور خاطر نشان کرد: بانک سپه هم راستا با سیاست‌های کلان کشور آماده ارائه خدمات ارزی و ریالی به بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی همچون شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب است.

در پایان این جلسه، در خصوص پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی، دریافت حد اعتباری، پرداخت تسهیلات به کارکنان شرکت و افزایش تعاملات مالی شرکت با بانک سپه تاکید شد.

گفتنی است، شرکت نیروگاهی فولاد توان جنوب یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری و توسعه فولاد جنوب است که در زمینه احداث پست‌های برق، پست‌های SVC، اجرای سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، پروژه‌های عمرانی، صنعتی و تعمیرات تخصصی ترانس‌های بزرگ و کوچک فعالیت دارد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده