تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۶۹۲۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سیلاب به مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آسیبی وارد نکرد

‌می‌متالز - سخنگوی ستاد بحران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اعلام کرد که سیلاب دو روز اخیر به این مجتمع خسارتی وارد نکرده است.

به گزارش می‌متالز، روح‌الله ابوالهادی با اشاره به برگزاری نشست ستاد بحران سرچشمه، گفت: نشست ستاد بحران مجتمع مس سرچشمهامروز، جمعه ۷ مردادماه، با حضور حسین احمدی، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات امور ایمنی برگزار شد.

ابوالهادی گفت: در این نشست وضعیت بارندگی دو روز گذشته در سطح شهرستان و شهر سرچشمه بررسی شد و خوشبختانه با توجه به پیش‌بینی‌ها و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، سیلاب اخیر هیچ‌گونه خسارتی در سطح کارخانه و شهر سرچشمه به بار نیاورده است.

او می‌گوید: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها طی امروز و هفته آینده، در این نشست آماده‌سازی تجهیزات امدادی و خدماتی و لزوم آماده‌باش ستاد بحران در سطح مجتمع و شهر سرچشمه مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی ستاد بحران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در این جلسه همچنین نحوه کمک‎رسانی و ارسال تجهیزات امدادی به شهرستان رفسنجان و خارج از مجتمع نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اخذ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده