تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۲۶۹۵۰۸

گزارش وضعیت پروژه‌های راهبردی لرستان به معاون رئیس جمهور/ اعتبار راه آهن و سد‌های در دست احداث استان تامین می‌شود

‌می‌متالز - استاندار لرستان با بیان اینکه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های راهبردی استان به معاون اجرایی رئیس‌جمهور داده شد، گفت‌: مقرر شد اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها تامین و در اختیار استان قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، فرهاد زیویار امشب درحاشیه جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های در دست احداث استان که در نهاد ریاست جمهوری به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جلسه امروز طبق برنامه ریزی و با هماهنگی‌های صورت گرفته در نهاد ریاست جمهوری، با هدف پیگیری برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه‌های در دست احداث استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، افزود: با توجه به وقفه در فرآیند ساخت و تکمیل چند پروژه راهبردی استان مانند سد معشوره، سد تاج امیر و راه آهن لرستان گزارشی از آخرین وضعیت و اهمیت بهره برداری از این پروژه‌ها و همچنین تاثیر آن‌ها در وضعیت استان به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه دادیم.

وی بیان کرد: در جلسه امروز طی یک گزارش پروژه‌هایی مهم و کلیدی استان که با تکمیل هر کدام از آن‌ها چند شهرستان و یا حتی تمام استان از آن منتفع خواهند شد به معاون اجرایی رئیس‌جمهور معرفی شدند.

زیویار گفت: پس از بررسی هر کدام از طرح‌های معرفی شده به تفکیک مقرر شد اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها با هدف تسریع در احداث آن‌ها تامین و در اختیار استان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع محرومیت از چهره استان و همچنین خدمات رسانی به مردم، از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای پیگیری تامین اعتبار پروژه‌های راکد مانده استان و همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی در این راستا استفاده خواهد شد.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه مذکور خواستارتأمین اعتبار پروژه‌های راهبردی در دست احداث استان شدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده