تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۰۸
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۲۹۴۴۲۲

تامین منابع لازم برای تکمیل راه‌آهن لرستان/ آغاز عملیات اجرایی در آینده نزدیک

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مشکل قرارداد پروژه راه‌آهن لرستان مرتفع و بحث تامین منابع مالی این پروژه تا مرحله اتمام پیش‌بینی شده و بزودی عملیات ساخت آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، احمد رضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: پیرو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان، در آینده نزدیک شاهد شتاب بیشتر پروژه‌های عمرانی در استان هستیم.

وی از پیگیری‌های مدیریت ارشد استان برای تحقق مصوبات سفر خبر داد و افزود: اجرای این پروژه‌های عمرانی نقش اساسی در توسعه و رونق اقتصادی استان خواهد داشت.

دالوند گفت: پروژه‌های ارتباطی اعم از چهار‌خطه‌های متعددی از خرم‌آباد به سمت نور‌آباد و هرسین، خرم‌آباد- کوهدشت و پلدختر، ازنا، شازند و... در استان فعال شده است، همچنین خط ریلی راه‌آهن دورود- خرم‌آباد از سال ۹۲ تا ابتدای دولت سیزدهم با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل شده بود که با پیگیری‌های زیاد به نتیجه مطلوبی رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: مشکل قرارداد پروژه راه‌آهن دورود_خرم‌آباد، خرم‌آباد اندیمشک مرتفع و بحث تامین منابع مالی این پروژه تا مرحله اتمام پیش‌بینی شد و بزودی شاهد آغاز عملیات آن خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده