تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۶۹۸۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان صورت گرفت

قدردانی از حضور و امدادرسانی شرکت مس در مناطق سیل زده کرمان

‌می‌متالز - در پی دستور دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت مس مبنی بر ارسال محموله‌های کمک رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان و خدمات رسانی از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، به پاس قدردانی از شرکت ملی صنایع مس ایران به خاطر ارسال محموله‌های کمک رسانی، اعزام انواع ماشین آلات سنگین و تجهیزات مورد نیاز و تهیه و توزیع مواد غذایی در مناطق سیل زده استان کرمان، وحید محمدی شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از اقدامات صورت گرفته تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امام صادق (ع)

برآوردن حوائج و نیازمندی‌های مومن از هزار حج مقبول و آزادی هزار بنده بالاتر و والاتر است.

حادثه سیل اخیر شهرستان رفسنجان خسارت‌های سنگینی برای مردم شهیدپرور این دیار، خانه‌ها و باغات آن‌ها به دنبال داشت و رنج و ناراحتی برای مردم به وجود آورد.

لکن ایثار، ازخودگذشتگی، فداکاری و حضور داوطلبانه مردم برای کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی و همچنین یاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در کنار مردم بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های مردمی را خلق کرد.

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از خدمات ویژه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که با اعزام اتوبوس، آمبولانس، آمبولانس‌های آفرود، مخازن ذخیره آب، توزیع ۳۰۰۰ بطری آب معدنی در مراکز بهداشتی و درمانی رفسنجان و انار و همچنین اعزام مداوم دستگاه لجن‌کش به بیمارستان، در کنار ما بودند تقدیر و تشکر ویژه می‌نماید.

همچنین از همه دستگاه‌های کمک‌رسان به این حادثه ازجمله استانداری، فرمانداری، شهرداری، هلال‌احمر، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و نیرو‌های مسلح به‌ویژه بسیج و سپاه، گروه‌های جهادی و امام جمعه محترم شهرستان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

به امید توفیق روزافزون

دکتر وحید محمدی شاهرخی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده