تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۶۹۹۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تشکیل ۱۳ پرونده تخلف در بازار سیمان هرمزگان

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در تیر ماه ۱۳ پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.

به گزارش می‌متالز، عبدالرضا پیروی منش با تاکید بر تداوم نظارت بر توزیع سیمان در استان، افزود: واحد‌هایی که تخلف‌هایی مانند گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه داشته باشند برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

پیروی منش افزود: ۲۸۶ مورد بازرسی درتیرماه سالجاری از واحد‌های عرضه و توزیع سیمان در استان بعمل آمده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۳ پرونده تخلف شده است.

وی عنوان کرد: پرونده‌های تشکیل شده به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مسوول با تاکید بر این‌که اقدامات نظارتی سازمان صمت استان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاه‌های نظارتی استانی رصد و پایش بازار استمرار داشته و با متخلفان مطابق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، خاطر نشان کرد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده