تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۷۰۰۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام معاون تجارت و خدمات وزارت صمت به مناسبت روز خبرنگار

‌می‌متالز - معاون تجارت وخدمات وزارت صمت به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام علیرضا شاه میرزایی به این شرح است:

تقدیر و تشکر از خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه، کمترین کاری است که در روز خبرنگار بر عهدهی ماست، ولی روز خبرنگار در اولین سال قرن پانزدهم هجری شمسی، مقارن با سالروز حادثهی بزرگ عاشورا است که روز انفجار عالیترین پیام‌ها به قدرت نفوذ در قرن‌های متمادی است. امام حسین علیهالسلام خون پاک خود و یاران عزیزش را بذل نمود (وَ بَذَلَ مُهجَتَهُ فِیکَ) تا بندگان خدا را از جهالت و گمراهی نجات دهد (لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَکَ مِنَ الْجَهَالَهِ وَ حَیْرَهِ الضَّلَالَهِ) و خبرنگار نیز رسالتی جز مبارزه با جهل و گمراهی ندارد.

با وجود ظهور و فراگیری فناوری‌های نوین رسانهای، تمام امکانات و حربه‌های رسان‌های امروز دنیا در برابر «إنَّ لِقَتلِ الحُسَینِ حَرارهً فی قُلوبِ المؤمنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً» رنگ میبازد و همچون سحر ساحران مصری در برابر عصای موسی علیهالسلام است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز پرمعنا و تشکر خاضعانه از خبرنگاران عزیز بهویژه فعالین رسان‌های حوزهی تجارت و بازار و خدمات در کشور و آرزوی توفیق در مأموریت «جهاد تبیین»، بر خود و همهی مدیران حوزهی تجارت و خدمات فرض میدانم که بیش از پیش از خبرنگاران و رسانه‌های دلسوز و متعهد کشور، بیاموزیم و نقد و پرسشگری آن‌ها را ارج نهیم.

علیرضا شاه میرزایی
معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت
هفدهم مرداد ۱۴۰۱ شمسی (دهم محرم ۱۴۴۴ قمری)

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده