تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۷۰۱۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن:

قیمت مس سه دلار افزایش یافت

‌می‌متالز - روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۱ درصد رشد پیدا کرد و به هفت هزار و ۹۷۵ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه، ۰.۱ درصد معادل سه دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین ۲.۶ درصد رشد را تجربه کرد و به هفت هزار و ۹۷۵ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه، هفت هزار و ۹۷۱ دلار و ۵۰ سنت بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، ۰.۱ درصد معادل ۶ دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲.۶ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، با کاهش ۴۵۰ تنی، از ۱۲۶ هزار و ۹۷۵ تن به ۱۲۶ هزار و ۵۲۵ تن رسیده است.

قیمت مس سه دلار افزایش یافت

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۹ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس سه دلار افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده