تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۷۰۵۱۵
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک هیات مدیره فولاد هرمزگان بابت قهرمانی فوتبال ۶ نفره شرکت

‌می‌متالز - در پی کسب مقام قهرمانی فوتبال ۶ نفره مسابقات بین المللی کارگری روسیه توسط فولاد هرمزگان، هیات مدیره این شرکت با صدور پیامی کسب این افتخار بزرگ را ‎به مردم هرمزگان، کارکنان شرکت، بازیکنان، کادر مدیریتی و مربیان این تیم، و خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، در پی کسب مقام قهرمانی فوتبال ۶ نفره مسابقات بین المللی کارگری روسیه توسط فولاد هرمزگان، هیات مدیره این شرکت با صدور پیامی کسب این افتخار بزرگ را ستود و ‎به مردم هرمزگان، کارکنان شرکت فولادهرمزگان، بازیکنان، کادر مدیریتی و مربیان این تیم، و خانواده‌های آنان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال فولاد هرمزگان دراولین دوره مسابقات بین المللی جام شرکت‌ها (مسکو ۲۰۲۲)، موجب شادمانی و خوشحالی مردم عزیز و غیوراستان هرمزگان وکارکنان شرکت فولادهرمزگان شد. این توفیق که در مسیر پیروزی‌های پیشین ورزش صنعت فولاد است نشان داد که ورزش این صنعت ملی غرور آفرین با همدلی در میان تمامی ارکان مجموعه می‌تواند همچون سایر حوزه‌های تولید خوش بدرخشد و شادابی و نشاط اجتماعی را برای مردمان کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورد.

این قهرمانی را به مردم عزیز استان هرمزگان به ویژه مردم محترم شهربندرعباس، کارکنان شرکت فولادهرمزگان، بازیکنان، کادر مدیریتی و مربیان پرتلاش و با غیرت این تیم، و خانواده‌های شریف‌شان تبریک گفته و برای تک تک آنان آرزوی سلامتی و شادی روز افزون دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده