به گزارش میمتالز، امیررضا رجبی در دهمین همایش نشان تجاری با محوریت سیستم و ماندگاری برند، افزود: تولید بدون کارخانه به این معناست که یک تولید کننده حرفهای با استفاده از برند یکی دیگر از صنایع، از مزایای آن جهت فروش محصولات خود بهره میبرد که این موضوع به سبب شراکت در ظرفیتهای حاصله به نفع صنعت و تولید است.
وی حفظ و ماندگاری نشان تجاری را راز توسعه اقتصادی دانست و اظهار داشت: حفظ و ارزشگذاری برندها یکی از اهداف استراتژیک است که واحدهای اقتصادی با اعتماد سازی و در نهایت داشتن مشتری، میتوانند به این مهم دست یابند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: ارزش گذاری برند در موضوعات مختلف در حال پیگیری است، چراکه یکی از معیارهای اصلی صادرات وجود کالاهای با نام و نشان است. علاوه بر آن اگر کالاهای با کیفیت در قالب برندهای معروف قرار گیرند، سودآوری یک موضوع بدیعی خواهد بود.
رجبی با بیان اینکه صیانت حقوقی از برندها یک وظیفه مهم است، تصریح کرد: شرایط سخت تولیدکنندگان را مشاهده و بررسی کرده ایم و دولت سیزدهم با برپایی ستاد تسهیل و رفع منابع تولید اقدامات ستودنی در این مسیر انجام داده است.
منبع: شاتانیوز