تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۲۷۲۲۲۹

انجام اقدامات لازم برای انتقال مسافران ایرانی از عراق به کشور

‌می‌متالز - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری شرکت‌های هواپیمایی اقدامات لازم در خصوص انتقال هموطنان به کشور در حال انجام است.

به گزارش می‌متالز، حسن خوشخو اظهارداشت: با توجه به تحولات داخلی عراق و محدودیت‌های اعمال شده در خصوص رفت و آمد به کشور عراق سازمان هواپیمایی کشوری در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به بازگرداندن ایرانیانی که قصد بازگشت از عراق به کشور را دارند، اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم را به عمل آورد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: به طور حتم تا اوضاع عراق به ثبات نرسد مجاز به انتقال مسافران به این کشور نیستیم. همچنین عراقی‌هایی که در ایران هستند می‌توانند به کشورشان بازگردند.

خوشخو گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با انجمن شرکت‌های هواپیمایی مسافران ایرانی دارای بلیت در فرودگاه نجف در صورتی که پروازشان با آن شرکت هواپیمایی موجود نبود می‌توانند با سایر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به کشور باز گردند.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در پایان تاکید کرد: چنانچه مسافری بلیت نداشت می‌تواند در فرودگاه نجف با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرت هوایی ایرانی نسبت به تهیه بلیت اقدام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده