تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۳۲
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۷۲۵۷۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد
صبح امروز دوشنبه ۷ شهریورماه؛

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فرآورده‌های نسوز آذر برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فرآورده‌های نسوز آذر برگزار و علاوه بر تصویب افزایش سرمایه، اساسنامه شرکت نیز بر اساس اساسنامه نمونه سازمان بورس اوراق بهادار ایران اصلاح شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد که با نماد «کاذر» در بازار سرمایه معامله می‌شود، صبح امروز دوشنبه هفتم شهریورماه در محل سالن اجتماعات کارخانه شرکت با حضور بیش از یک سوم (۴۶/٨۶ درصد) سهامداران و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار شد و افزایش سرمایه و اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه به شرح ذیل تصویب شد.

افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰۴ میلیارد ریال به مبلغ دو هزار میلیارد ریال (مبلغ ۱.۱۹۶ میلیارد ریال معادل ۱۴۸/٧٨ درصد) از محل سود انباشته از طریق صدور سهام جدید مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

ماده ۵ اساسنامه شرکت به شرح ذیل اصلاح گردید:

سرمایه شرکت مبلغ دو هزار میلیارد ریال است که به دو میلیارد سهم عادی یک هزار ریالی با نام تقسیم شده و به صورت کامل پرداخت گردیده است. ضمنا هیأت مدیره تایید می‌کند که سهامداران به نسبت سود شان به آن‌ها تعلق گرفته است.

ماده ۱۹ اساسنامه با موضوع «شرایط حضور در مجمع» به شرح ذیل اصلاح و به تصویب مجمع رسید.

بر اساس این ماده «در کلیه مجامع عمومی، سهامداران حقیقی می‌توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخصی حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی، حضور به هم رسانند. هر سهامدار، برای هر یک سهم فقط یک حق رای خواهد داشت. ضمنا تبصره این ماده به قوه خود باقی می‌ماند.»

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده