تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۲۷۳۰۳۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
بشیری:

مجلس در کنار دولت برای تحقق وعده ساخت سالانه یک میلیون خانه/ تاثیر مطلوب ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی در ساماندهی بازار مسکن

‌می‌متالز - نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفـت:تحقق وعده دولت برای ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی به دلیل ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا تاثیری مطلوبی در بهبود وضعیت اجاره بها املاک مسکونی خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، فرهاد بشیری در رابطه با وضعیت ساخت مسکن در کشور گفت: با توجه به اینکه تامین مسکن یکی از نیاز‌های اساسی مردم است، دستگاه‌های متولی باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای خانه دار کردن اقشار فاقد مسکن که عموماً هم از افراد کم درآمد و آسیب پذیر جامعه هستند، استفاده کرده و گام‌های اساسی برای این مهم بردارد.

وی با اشاره به افزایش سرسام آور نرخ اجاره بها مسکن در سال‌های اخیر افزود: تامین مسکن مردم همواره یکی از موضوعات که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، در همین راستا هم دولت‌ها نیز در این خصوص وعده‌های بسیار دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی ارکان دولت باید تلاش کرده و وعده انتخاباتی دولت را برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی عملیاتی و محقق کنند اظهار کرد: تحقق وعده دولت در حوزه مسکن و ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی به دلیل تعادل در عرضه و تقاضا تاثیری مطلوبی در بهبود وضعیت نرخ اجاره بها املاک مسکونی خواهد داشت.

بشیری تصریح کرد: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مسکن و ساماندهی این بازار پر تلاطم مجلس آماده کمک به دولت است تا برنامه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال با سرعت بیشتری اجرایی شود. امیدوارم به زودی شاهد بهره برداری از آن در سراسر کشور و شاهد اثرات مثبت آن در بازار باشیم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده