تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۷۲
کد خبر: ۲۷۳۴۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتایج مزایده‌ها در کدال

‌می‌متالز - کدال روز گذشته خبر‌هایی را در خصوص برگزاری مزایده‌ها و اعلام نتایج آن منتشر کرد. «ذوب» از برنده‌شدن در مزایده عملیات استخراج و فروش سنگ‌آهن و انعقاد قرارداد برای این عملیات خبر داد. «شپلی» نیز روز گذشته اعلام کرد که قرار است نخ پلی‌استر مشکی را به‌عنوان محصول جدی تولید کند.

به گزارش می‌متالز، «وسپهر»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، از عدم‌حصول نتیجه در مزایده فروش تعداد ۱۲۵میلیون و ۶۰۰‌هزار سهم معادل ۷۳‌درصد کل سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی خبر داد.

«آبادا»: شرکت تولید نیروی برق آبادان اعلام کرد، پیرو آگهی منتشرشده در روزنامه کثیرالانتشار مورخ ۱۱/ ۰۴/ ۱۴۰۱ با موضوع شناسایی پیمانکاران بهره‌برداری از نیروگاه ۸۱۳مگاواتی سیکل ترکیبی آبادان، پس از دریافت اسناد ارسالی توسط چهار شرکت (بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا، مدیریت تولید برق جنوب غرب، مدیریت تولید برق جنوب‌فارس و بهره‌برداری و تعمیراتی ارژن و ساسان)، موضوع پس از بازگشایی پاکات توسط اعضای کمیسیون معاملات شرکت به همراه مشاوره مربوطه بررسی و نهایتا با توجه به صرفه و صلاح شرکت و تصویب هیات‌مدیره، مدیریت شرکت تولید برق جنوب‌فارس که حائز شرایط بهره‌برداری و حداقل قیمت پیشنهادی بود، به‌عنوان برنده مناقصه اعلام شد. مبلغ مورد توافق، ۸۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان با اخذ ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه به مبلغ ۷میلیارد تومان بوده است.

«شپلی»: پلی‌اکریل ایران، پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تولید محصول جدید در کارخانه، از تولید نخ پلی‌استر مشکی در این شرکت خبر داد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده