تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۷۳۴۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار مدیران ارشد استان مرکزی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و معدنی املاح دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی روز چهارشنبه مورخ ۹ شهریورماه طی نشستی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مدیرکل صمت استان مرکزی ضمن تشریح فعالیت‌های صنعت در اراک، حرکت شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی در چارچوب قانون و حفظ استاندارد‌ها را ضروری دانست.

سرپرست محیط زیست اراک نیز به تشریح وضعیت منطقه و دغدغه‌های زیست محیطی تالاب میقان و پرداختند و بر انجام تعهدات قانونی شرکت‌های صنعتی در استان مرکزی تاکید کرد.

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز ضمن اعلام آمادگی جهت مساعدت در طرح‌های زیست محیطی تالاب میقان و بر طرف شدن دغدغه‌های اداره محیط زیست استان، مردم شریف اراک، و سازمان‌های مردم نهاد، بر سابقه موفق شاملا در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و استخراج و تولید محصول و نهایتا تولید درآمدی که برای منطقه در پی داشت اشاره کرد و پیشنهاد توسعه شرکت معدنی املاح ایران با حفظ استاندارد‌های زیست محیطی را مطرح و به بیان مزیت‌های طرح توسعه پرداخت.

مدیر عامل تاصیکو افزود: شرکت معدنی املاح ایران یک شرکت سهامی عام و بورسی و امانت دار مردم است و متعلق به آنهاست و تمام سود آن نیز برای مردم است، پس باید در حفظ و توسعه سرمایه مردم همه تلاش کنند.

بور بور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران نیز جهت هرگونه مساعدت در حوزه محیط زیست اعلام آمادگی کرد و گفت: باید بصورت حرفه‌ای به موضوعات نگاه کرد وضمن ایجاد اعتماد در مورد حفظ محیط زیست تعامل سازنده با مدیریت استان داشت تا مردم منتفع شوند.

عناوین برگزیده