تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۲۷۳۴۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار مدیران ارشد استان مرکزی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و معدنی املاح دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی روز چهارشنبه مورخ ۹ شهریورماه طی نشستی با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مدیرکل صمت استان مرکزی ضمن تشریح فعالیت‌های صنعت در اراک، حرکت شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی در چارچوب قانون و حفظ استاندارد‌ها را ضروری دانست.

سرپرست محیط زیست اراک نیز به تشریح وضعیت منطقه و دغدغه‌های زیست محیطی تالاب میقان و پرداختند و بر انجام تعهدات قانونی شرکت‌های صنعتی در استان مرکزی تاکید کرد.

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز ضمن اعلام آمادگی جهت مساعدت در طرح‌های زیست محیطی تالاب میقان و بر طرف شدن دغدغه‌های اداره محیط زیست استان، مردم شریف اراک، و سازمان‌های مردم نهاد، بر سابقه موفق شاملا در ایجاد اشتغال پایدار در منطقه و استخراج و تولید محصول و نهایتا تولید درآمدی که برای منطقه در پی داشت اشاره کرد و پیشنهاد توسعه شرکت معدنی املاح ایران با حفظ استاندارد‌های زیست محیطی را مطرح و به بیان مزیت‌های طرح توسعه پرداخت.

مدیر عامل تاصیکو افزود: شرکت معدنی املاح ایران یک شرکت سهامی عام و بورسی و امانت دار مردم است و متعلق به آنهاست و تمام سود آن نیز برای مردم است، پس باید در حفظ و توسعه سرمایه مردم همه تلاش کنند.

بور بور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران نیز جهت هرگونه مساعدت در حوزه محیط زیست اعلام آمادگی کرد و گفت: باید بصورت حرفه‌ای به موضوعات نگاه کرد وضمن ایجاد اعتماد در مورد حفظ محیط زیست تعامل سازنده با مدیریت استان داشت تا مردم منتفع شوند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد