تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۲۷۳۶۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

کارخانه فولاد ضد زنگ کره جنوبی به طور غیرمنتظره‌ای تعطیل شد!

‌می‌متالز - با توجه به برنامه تولید فعلی POSCO، انتظار می‌رود این تعطیلی تولید فولاد ضد زنگ را حدود ۱۰۰۰۰ تن کاهش دهد. با این حال، از آنجایی که طوفان قابل کنترل نیست، تغییرات بعدی همچنان نیاز به نظارت دارند.

آیا بر عرضه جهانی و صادرات چین تأثیر خواهد گذاشت؟

به گزارش می‌متالز، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده توسط POSCO، بزرگترین شرکت فولاد کره جنوبی، در صبح روز ۶ سپتامبر، طعمه حریق شد و در چندین کارخانه فولاد وابسته به این شرکت آتش سوزی رخ داد.

حدود ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت محلی، آتش سوزی در کارخانه فولاد ضد زنگ دوم و کارخانه نورد گرم دوم رخ داد. آمار قطعی از تلفات احتمالی هنوز مشخص نیست. به منظور جلوگیری از اثرات نامطلوب طوفان، POSCO تصمیم گرفته است تا با توجه به پیش بینی هواشناسی که “Hinnamnor” در شرف فرود در ۱۵ شهریور است، کل کارخانه از جمله کوره بلند را متوقف کند. پوهانگ

اخیراً کارخانه‌های فولاد در سراسر جهان به دلایل مختلف شروع به کاهش یا تعطیلی تولید کرده‌اند.

تعطیلی ناگهانی پوسکو چه تاثیری بر بازار فولاد ضد زنگ دارد؟

بر اساس داده‌های SMM، بزرگترین شرکت فولاد ضد زنگ کره جنوبی POSCO دارای ظرفیت فولاد ضد زنگ سالانه ۲.۱ میلیون تن است که فولاد ضد زنگ سری ۳۰۰ محصول پیشرو است که حدود ۷۰ درصد از بازار فولاد ضد زنگ کشور و حدود ۹ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. بازار جهانی. با توجه به برنامه تولید فعلی POSCO، انتظار می‌رود این تعطیلی تولید فولاد ضد زنگ را حدود ۱۰۰۰۰ تن کاهش دهد. با این حال، از آنجایی که طوفان قابل کنترل نیست، تغییرات بعدی همچنان نیاز به نظارت دارند.

واردات ماهانه از چین حدود ۵.۲۹ درصد از کل واردات این کشور در ماه جولای یا ۳۰۶۰۰ میلیون تن را به خود اختصاص داده است؛ و این نسبت بالاترین سطح سال گذشته را در ۸.۶۹ درصد ثبت کرد. تعطیلی ناگهانی POSCO این بار ممکن است منجر به افزایش تقاضا برای کالا‌های چینی شود، اما انتظار می‌رود این رشد محدود باشد.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده