تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۲۷۳۸۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جباری خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های هرمزگان با بازگشت پرونده مالیاتی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به استان/ قدردانی از عزم جدی قوه‌قضائیه برای استقرار عدالت

‌می‌متالز - نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس گفت: پرداخت مبالغ قابل توجه مالیات شرکت‌های بزرگ فعال در هرمزگان به مردم و شهرداری‌ها موجب توسعه زیرساخت‌های استان هرمزگان می‌شود.

به گزارش می‌متالز، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی از بازگرداندن پرونده‌ی مالیاتی ۴۰ بنگاه بزرگ اقتصادی از جمله پرونده مالیاتی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به استان هرمزگان خبر داد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات قاطع قوه‌قضائیه مبنی بر الزام بنگاه‌های بزرگ تولیدی مستقر در استان هرمزگان به پرداخت مالیات به این استان، خاطرنشان کرد که پیشتر علیرغم فعالیت این شرکت‌ها در هرمزگان محل اخذ مالیات آن‌ها خارج از این استان بود.

عضو فراکسیون حقوقدانان مجلس افزود: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دستگاه قضائی، این موضوع حل شده است.

جباری بازگشت پرونده مالیاتی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به استان هرمزگان را موجب افزایش تاثیرگذاری این شرکت‌ها در جهت رفع محرومیت‌ها و آبادانی هر چه بیشتر استان دانست.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس تأکید کرد که پرداخت مبالغ قابل توجه مالیات شرکت‌های بزرگ فعال در هرمزگان به مردم و شهرداری‌ها می‌تواند زمینه ساز دستاورد‌های بزرگی در جهت توسعه زیرساخت‌های استان هرمزگان شود.

وی در پایان از ریاست قوه‌قضائیه و عزم جدی مجموعه‌ی قضا حول استقرار عدالت و احیاء حقوق عامه و همچنین تعاملات سازنده‌ی این دستگاه با مجلس و ایجاد کانال ارتباطی موثر پارلمانی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده