تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۰۷
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۷۴۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به زودی و در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک؛

میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران فعال می شود

می متالز - در جهت شفاف‌سازی امور، کاهش خطای نیروی انسانی و تسریع پاسخگویی به مطالبات بخش خصوصی، "میز الکترونیک خدمات سازمان" به تدریج فعال‌سازی و به مرحله بهره‌برداری نزدیک می‌شود.
میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران فعال می شود

به گزارش می متالز، سید علیرضا حسینی، مشاور در توسعه دولت الکترونیک، با تأکید بر اهمیت توسعه دولت الکترونیک در کمک به تصمیم‌گیری دقیق مسئولین و همچنین ایجاد بستری جهت رقابت سالم و هدفمند اظهار داشت: اولین خدمتی که در سازمان توسعه تجارت ایران به صورت کاملاً الکترونیکی صورت گرفت، فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه بود که ضمن صرفه جویی در 40 هزار برگ کاغذ، عملیات راستی آزمایی اطلاعات وارد شده با کمترین خطای ممکن از 45 روز به دو هفته تقلیل یافت.

وی افزود: در حوزه برگزاری نمایشگاه‌ نیز هم اکنون مراحل ثبت نام در بانک اطلاعاتی مجریان و برگزارکنندگان و درخواست مجوز برای برگزاری انواع نمایشگاه به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور متقاضیان در سازمان انجام می‌شود .

مشاور در توسعه دولت الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص نحوه خدمات رسانی میز الکترونیک عنوان کرد: متقاضیان دریافت خدمات از سازمان، در گام نخست با عضویت در سامانه میز الکترونیک خدمات، "کارتابل الکترونیک" خود را فعال نموده و تمامی درخواست‌های خود را از طریق آن ارسال نمایند.

گفتنی است، دسترسی به میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران از طریق آدرس E.TPO.IR امکان‌پذیر است.

عناوین برگزیده