تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۷
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۷۴۴۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشارکت تولیدکنندگان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه

‌می‌متالز - عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از مشارکت تولیدکنندگان این استان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمید علوی، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در نشست تولیدکنندگان واحد‌های شیمیایی این استان که برای برنامه‌ریزی شرکت در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه برگزار شد، اظهار کرد: در نیمه آبان ماه سال جاری این نمایشگاه شیمیایی در روسیه برگزار خواهد شد و فرصتی فراهم شده تا پاویون به نام استان سمنان در این نمایشگاه برگزار شود.

وی اضافه کرد: این اقدام میسر است تا شرکت‌های شیمیایی استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی شیمیایی روسیه غرفه مجزا دریافت کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تجارت با روسیه فرصتی مغتنم بوده و این کشور حائل به اروپا و چین است، افزود: تشریفات تجاری در روسیه روان‌سازی شده و اگر تجار ایرانی به روسیه وارد شوند با توجه به پشتیبانی‌ها افق تجارت روشنی خواهند داشت.

عبدالحمید دربانیان، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: واحد‌های تولیدی برنامه‌ای منظم برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ندارند و مشارکت در نمایشگاه خارجی ورود کالا به کشور هدف است.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی امکانات و تسهیلات برای ورود شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده