تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۷۴۸۷۸
سرویس خبر : اجتماعی
نایب رئیس شورای شهر اهواز خبر داد:

بهره‌برداری از پل فولاد پیش از آغاز سال تحصیلی

‌می‌متالز - نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تلاش‌ها برای کاهش بار ترافیکی، گفت: با پایان یافتن عملیات بازسازی، پل فولاد پیش از آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌اله زارع‌زاده اظهار کرد: تأخیر در تکمیل پروژه تقاطع شهید قربانی (دانشگاه شهیدچمران)، حضوری شدن مدارس و سرقت قطعات پل فولاد سبب ایجاد ترافیک در محور‌های شمال به جنوب شهر اهواز شده بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته، چاره‌اندیشی کوتاه‌مدت اصلاح هندسی جاده ساحلی حدفاصل پل پنجم تا فلکه قوری در دستور کار قرار گرفت و بهره‌برداری از آن سبب روان شدن ترافیک در جاده ساحلی شده است.

وی افزود: با این حال تلاش برای تکمیل تقاطع شهید قربانی همچنان ادامه دارد و با رایزنی‌های انجام شده تکمیل پروژه سرعت گرفته است، با این حال با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس انتظار می‌رود فعالیت پروژه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش برود تا مشکلات شهروندان در تردد کمتر شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مسدود شدن پل فولاد نیز یکی از عوامل افزایش ترافیک در برخی از معابر شهر شده بود که با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی ابتدا قطعات مورد نیاز خریداری و به سرعت عملیات نصب آن‌ها شروع شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پل اهمیت بسزایی در کاهش بار ترافیکی داشت، در دو جبهه شرق و غرب عملیات تکمیل آن به سرعت انجام شد و در حال حاضر در مراحل پایانی آن هستیم و تا پیش از آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایمنا

عناوین برگزیده