تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۹
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۷۴۹۳۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تولید ۱۶ هزار تن کنسانتره در استان زنجان

‌می‌متالز - رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی گفت: تولید ۱۶ هزار تن ماهانه کنسانتره سهم زیادی در تأمین محصولات سایر واحد‌های صنعتی سهم بسزایی دارد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان از واحد‌های صنعتی و تولیدی استان زنجان با حضور در شهرستان ایجرود از واحد صنعتی معدنی کیمیای زنجان گستران و شرکت صنعتی روی خاورمیانه بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بازدید میدانی مسوولان قضایی از واحد‌های صنعتی و تولیدی در راستای بررسی مشکلات و حمایت قضایی است.

صادقی نیارکی حمایت از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران را رویکرد مهم قوه قضاییه برشمرد و افزود: جلسات منظم ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در همین راستا تشکیل و پیگیر مشکلات و رفع موانع واحد‌های صنعتی است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه فعالیت واحد صنعتی معدنی کیمیای زنجان گستران با اشتغال ۴۱۰ کارگر بصورت مستقیم و تولید ۱۶ هزار تن ماهانه کنسانتره سهم زیادی در تأمین محصولات سایر واحد‌های صنعتی را برعهده دارد و همچنین در شرکت صنعتی روی خاورمیانه تعداد ۳۶۰ نفر کارگر اشتغال دارند که جای تقدیر دارد.

وی در ادامه در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شرکت صنعتی روی خاورمیانه در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بعد از شنیدن صحبت‌ها و مشکلات شرکت در سخنانی گفت: شنیدن مشکلات واحد‌های تولیدی و بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی در پیگیری و حل مشکلات بسیار موثر است و دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام جدی دارد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار نباید در ادامه فعالیت و کار تولید نگرانی در تأمین مواد اولیه و فروش محصولات داشته باشد، گفت: امروز اکثر واحد‌های در شرایط تحریمی خودشان تولید کننده مواد اولیه با بهره‌گیری از نیرو‌های جوان داخلی هستند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی گفت: از ویژگی‌های برجسته این واحد‌ها را که مورد تحسین قرار گرفت صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش ۲۰ درصدی در مصرف آن و دیگری توجه به محیط زیست و استفاده درست از منابع آب و اینکه آب مورد استفاده پس از تصفیه بدون رهاسازی مجدد در شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، است.

صادقی نیارکی ادامه داد: امروز در بازدید از این واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرستان ایجرود دستورات لازم برای بررسی مشکلا ت و رفع موانع تولید صادر کردند و مقرر شد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پیگیری‌های لازم برای بررسی در این ستاد دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده